Tour de France på tværs af Stryhns Gruppen

ImageImage
ImageImage
ImageImageImage

Mere end 1400 tour-gule solbriller, paraplyer og drikkedunke fra Graasten prydede i weekenden landskabet tværs over Danmark i anledning af Tour de Frances første tre etaper.

I Stryhns Gruppen var vi bredt repræsenteret i skaren af tilskuere, der stod klar i sommervarmen for at heppe rytterne godt på vej. Både fra startfeltet i Roskilde og fra K-Salat i Havnsø, hvor rytterne krydsede vejen lige nede foran indgangen til fabrikken.

Og da tour-feltet kom i mål i Sønderborg stod foodtrucken klar med velsmagende lokale serveringer fra Graasten Salater.

Boun Tour på de videre etaper – og tak til alle for en god weekend!

Graasten Salater
på verdensomspændende TV

Søndag den 3. juli satte tour-feltet kursen mod det sønderjyske. Lokalt var der pyntet op med gule farver i form af både blomster, cykeltrøjer og bannere.
I den forbindelse kunne vi i Stryhns Gruppen markere en helt vild og ny begivenhed.

Langs ruten stod fem meter høje remouladeflasker fra Graasten og prydede landskabet – og for første gang nogensinde fik vi det lokale varemærke vist på verdensomspændende TV.

Godt gået – og tak til engagerede medarbejdere, der gjorde det muligt!

Fakta om Stryhns A/S

Stryhns A/S er en del af den familieejet norske koncern Agra, der har aktiviteter i Norge, Sverige og Danmark. Stryhns A/S er i dag et mærkevarehus for mærkerne Stryhn’s, Jensens Køkken, Graasten, Langelænder, K-salat, Mayo, Royal og Slagtermester Andersen og en konsekvens af mange succesfulde opkøb. Virksomheden omsætter i dag for 720 mio. kr. Inden for dagligvare og foodservice sektoren og har 400 medarbejdere fordelt på 5 lokationer i Danmark. Læs mere på www.stryhns.dk

For yderligere information:
Lars Bo Sthaalros Christiansen
Marketingdirektør, Stryhns A/S
+45 22 10 05 02

Maria Sennels
Pressekontakt
+45 21 46 00 77

Del denne nyhed